četrtek, 27. marec 2008

"tretji" od porthishead; prvi vtisi: hudo!

Spomladi leta 1995 sem ob poslušanju zvokov s prvega albuma Portishead doživela svojevrstno spreobrnjenje, tako dobro je bilo, tako sveže je zvenelo.
Ravno zdaj po prvi krat poslušam njihov novi album "Third", ki je tik pred uradnim izidom in ja, tudi tole zveni dobro. Zelo dobro.
Vesela sem, ko se artist, ki ga cenim, uspe ponovno osmisliti na kvaliteten način. Ne sledi trendom, temveč jih ustvarja.

In Beth Gibbons -- hmmm... zame najboljša britanska vokalistka. :)

3 komentarji:

ogiddion pravi ...

third se že rola v avtu. :)
pa tnx za info, sem kar malo pozabila nanje..je že precej časa, odkar sem dummyja poslušala.

kat. pravi ...

kako ti je všeč?
moji vtisi so tile, nahitro:
1 - dummy je tako legendaren, da dvomim, da se da naresti boljši album v tej špuri, toda čuti se, da portishead še zmerom raziskujejo in to je fajn;
2 - če ne bi bilo bethinega vokala, bi bil output zelo povprečen.

ogiddion pravi ...

na začetku se mi je third zdel kar malo preveč razgiban, mi je pa z vsakim poslušanjem bolj všeč. sploh tisti najbolj nekonvencionalni, groteskni in raw komadi. zaključek albuma mi je pa sploh perfect; beth s svojim temačnim glasom.. damned one, damned one…

drugače se pa strinjam, dummy je legendaren, beth pa itak extraordinary. njeni solo komadi so mi sploh všeč.