petek, 12. oktober 2007

neizpolnjene glasbene želje

Bon Jovi? Madonna? Bananarama? "Malo countryja"?
Džizs, kakšen folk zahaja na Metelkovo...

4 komentarji:

adj. pravi ...

Hehehe, sem slišal nekaj podobnega. A kake dalmatinske pa niso zahtevali? Ampak to samo dokazuje, kako lepo se je Metelkova vrasla v mainstream, a ne? :)

kat. pravi ...

občutek imam, da smo bili samo en korak stran od dalmatinskih... ker pa je bil bolj miren večer, smo zaključili pravočasno - namreč tik predno bi določeni osebki začeli še s tem...

tako da se, žal, moram strinjat s tabo, dinozaver... ;)

Centrifuzija pravi ...

Ooo, kaj ste rekli. Užalili ste mene in mojo Vodnico!
1. Jaz rada zahajam na Metelkovo.
2. Jaz rada poslušam Madonno.
3. Jaz rada poslušam Madonno na Metelkovi! Na srečo sem že davno odkrila Sindikat, kjer me razumejo in so mi celo tako podobni, da glasbenih želja sploh ne izražam.
4. Nekdo mi je nekoč rekel, da sem zmešana in meni se je to zdelo ljubko.

kat. pravi ...

lubica, zate bi padla tudi vodnica (poglej si mojo cow plejlisto). v tisti konstelaciji zadnjič, za tisto povprečje... pa to preprosto ni bilo vzgojno, kaj naj rečem.