nedelja, 29. julij 2007

we wanted wanted, now we want more

Šlo je bliskovito hitro. Pravzaprav se je dlje vlekel nek forumski pogovor (če bi, in kdo bi, in kako bi, in spet znova vse, kar bi in česar ne bi), nakar so se v nekem trenutku poznega marca vse energije končno začele pretakati v smer sinergičnega.
Prva vaja je bila v moji spalnici.
Za drugo so že imele plac.
Za tretjo ali četrto so plac že preuredile.
Za peto ali šesto so se že dobro in konkretno opremile z inštrumenti in feršterkarijo.
Po kaki sedmi so začele konkretno snovati prvi koncertni nastop.
Štiri mesece po prvem spoznavno-orientacijskem drinku so tako sinoči že imele svojo prvo javno koncertno prezentacijo.
WANTED!
Imajo nekaj fantastičnih nastavkov. Zagnanost, talent, disciplino, timsko delovanje. Imajo filing za publiko. Imajo že prvi komad, ki bi ga bilo fajn čimprej spraviti v demoposnetek in na web, ker bo postal hit. Dobro balansirajo svoj inherentni politični attitude z občutkom za navigiranje skozi popularno.

Želim jim, da bi znale dobro refleksirati svoje početje in se potem z občutkom pozicionirati v svetu sodobne popularne godbe. Vsa navigacijska orodja imajo v rokah, in nišo za glasbo, kakršno delajo, vsekakor znajo zapolniti.
Veliko kilometrine jim želim. S polnimi jadri naprej!

3 komentarji:

Karmen pravi ...

zardevam :blush:

Tina pravi ...

Tisti večer po koncertu sem slišala ogromno lepih in pohvalnih stvari. Niti ena me ni uspela ganit na ta način, kot me je tole kar sem ravnokar prebrala. Iz srca ti hvala. :)

Devon pravi ...

hvala, kejt... ne samo za te vzpodbudne besede, ampak za vso pomoč in podporo, ki smo jo preje(ma)le od tebe... *mwa*